(să) vând blogu’?

Bună dimineaţa. Sunt două luni de când nu m-am atins de blogul ăsta şi nici de agricultură n-am mai avut timp. Ba chiar am plecat din ţară; nu ştiu când mă întorc (peste câteva luni, peste câţiva ani) şi nici nu ştiu dacă o să dezvolt apoi o afacere în domeniul ăsta (mi-ar plăcea, da’… niciodată nu ştii ce recoltă ai).

Am „ţinut” acest blog cu mare drag şi-mi place cum s-a dezvoltat. Aveam planuri mari pentru el şi-l puteam „creşte” pe nişa asta până…

Cum spuneam, nu m-am atins de el de două luni. Cu toate astea, traficul (aproape) persistă. Am vrut să-l închid azi, la cafea, că mi-am amintit de el, dar…

Nu ştiu ce să fac. Dacă aş găsi colaboratori, l-am putea face mare. Ori, dacă e cineva interesat, l-aş putea vinde angro. Ceva idei?

Sunt de găsit pe Facebook ori printr-un mesaj la: bdos@ymail.com.

P.S. Mulţumesc cititorilor şi celor care m-au ajutat cu sfaturi în toată perioada anterioară.

 

3 gânduri despre “(să) vând blogu’?

  1. Ti-am trimis un mail in legatura cu blogul de agricultura, insa nu am primit nici un raspuns, contacteaza-ma la mailul pe care l-am scris la comentariu te rog.

Lasă un comentariu